DANCE80FITKuntoliikuntaa 80-luvun musiikin tahtiin, kaikille sopiva tunnin mittainen puristus.
FASCIAMETHODsuomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kehonhuoltojärjestelmä. Siihen kuuluu muun muassa liikkuvuusharjottelua, dynaamisia täsmävenytyksiä ja liikehallintaharjoittelua. Fascia Method soveltuu kaikille, jotka haluavat parantaa suorituskykyään tehokkaasti ja edistää hyvinvointiaan.
FOAM ROLLER/SYVÄVENYTTELYTunti sisältää syvävenyttelyä ja rullailua foam rollerilla.
Saliltamme löytyy kahden tason rullia; vasta-alkajille sekä jo pidempään rullalleille.
KIERTOHARJOITTELU KUNTOSALILLALaitteita käydään läpi ryhmässä kiertoharjoittelun muodossa. Joka kerta vaihtuva treeni!
LAVISEli lavatanssijumppa, helppoa ja hauskaa tanssillista liikuntaa hyvässä hengessä.
Les Mills BODYBALANCE™ on lempeä yhdistelmä joogaa, tai chi:ta ja pilatesta ja se auttaa keskittymään ja rauhoittumaan. Keskittymisen, hengityksen ja tarkoin valittujen liikeyhdistelmien kautta kehitetään voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta miellyttävän musiikin tahtiin. Yhdistelmä eri tekniikoita ja liikkeitä tarjoaa fyysisen treenin sekä sisäistä tasapainoa ja harmoniaa.
Les Mills BODYCOMBAT™Tästä tunnista löytyy sykettä ja iskua. Tunti perustuu eri taistelulajeista koottuun ohjelmaan. Yksinkertainen, mutta haasteellinen tunti keholle ja mielelle.
Les Mills BODYPUMP™ Bodypump on haastavaa lihaskuntoharjoittelua musiikin tahdissa. Tunti sopii sekä naisille että miehille, kaikille jotka haluavat tehdä tunnissa koko kehon treenin.
Les Mills CXWORX™Tehokas 30 minuutin treeni, jonka aikana haastetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihakset. Parantaa funktionaalista voimaa, tasapainoa sekä liikkuvuutta. Sopii sekä miehille että naisille!
Les Mills SH’BAM™ tunti koostuu kuumista liikkeistä, listahiteistä ja uudelleen miksatuista vanhoista suosikkibiiseistä. Tällä tunnilla voit yksinkertaisesti treenata itsesi kuntoon, ja antaa samalla sisäisen tähtesi loistaa! 
NISKA-HARTIAJUMPPATavoitteena ryhdin parantaminen, sekä selkä- ja vatsalihasten voimistaminen. Välineinä käsipainot flexi-bar tanko. Helppoa perusjumppaa, joka sopii kaikille, erityisesti niska- ja hartiasärkyjä poistamaan
PIUKAT PAIKATTreeni on kaikille kiinteytymistä ja piukkoja paikkoja hamuaville suositeltava treeni. Tunti on kaikille sopiva.
REISI-PAKARA-VATSAHelppo ja tehokas jumppa,jossa muokataan ja kiinteytetään pääosin reisiä ja pakaroita. Eli poraudutaan ns. ongelmakohtiin. Yksinkertainen lämmittely ja sen jälkeen lihaskuntoliikkeet. Tehokkaat liikkeet vatsan alueelle, harjoittaen niin syviä kuin pinnallisia lihaksia. Tunnin lopuksi venytellään hyvin!
SENIORIT KUNTOSALILLAAlkulämmittelyt jumppasalissa erilaisin teemoin jonka jälkeen siirrytään kuntosalin puolelle. Laitteita käydään läpi kiertoharjoittelun muodossa rauhassa mutta tehokkaasti. Lopuksi venytellään!
SPINNING Keskiraskas spinning
SPINNING Kevyt spinning
SPINNING Raskas spinning
VAUHTIPINNING/LIHASKUNTOTunti on raskas spinningtunti ja lisäksi tunnilla tehdään lihaskuntoa.
VOIMASTEPSykkeet ylös ja lihakset töihin. Tehokas tunti jossa tehdään sykkeen nostoja helpoilla askellussarjoilla laudalle sekä kohotetaan lihaskuntoa oman kehon painolla kp tai levytangoilla.